Stalker 2 bude využívat Unreal Engine, aby zjednodušil práci modderům. Hráči se dohody obávají z jiného důvodu
Fanoušci populární herní série Stalker mají důvod k radosti, jelikož nový díl Stalker 2 bude využívat Unreal Engine, což by mělo znamenat jednodušší tvorbu vlastních modifikací pro hru. Tato informace byla nedávno potvrzena vývojáři a fanoušci nežijí ve vzrušení nad možností více možnostmi moddingu pro jejich oblíbenou hru.
Unreal Engine je známý svou robustností a snadností použití, což by mělo být pro tvůrce modů Stalker 2 velkou výhodou. Díky tomu by mohli hráči vytvářet nové zbraně, postavy, mise a další obsah, který by hru ještě více obohatil a prodloužil její životnost. Tímto způsobem mohou fanoušci přispět ke komunitě a udržet zájem o hru po dlouhou dobu.
Nicméně, i když tato novinka může být pozitivní pro tvůrce modů, někteří hráči se obávají, že snadnost vytváření modifikací může vést k nárůstu nekvalitního obsahu a neautentických zážitků. Existuje obava, že mnoho modů bude nevyvážených, příliš jednoduchých nebo rušivých, což by mohlo negativně ovlivnit celkový dojem z hry.
Dalším důvodem obav je také možnost, že tvůrci modů mohou porušit autorská práva nebo pravidla community a tím poškodit zážitek ostatních hráčů. Proto je důležité, aby vývojáři pečlivě sledovali vytváření a distribuci modů a aby hráči sami byli opatrní při výběru, které modifikace používají.
Celkově je využití Unreal Engine pro Stalker 2 dobrá zpráva pro tvůrce modů a fanoušky, kteří se mohou těšit na nový obsah a zážitky. Nicméně je důležité dbát na to, aby byla zachována kvalita a autentičnost, aby se hra udržela vysoko v očích hráčů a fanoušků.