Redfall je jedním z nejočekávanějších titulů, který byl oznámen na letošní E3 konferenci od Bethesda Softworks. Tato střílecí hra s prvky RPG se odehrává ve městě napadeném upíry a hráči se ujímají role lovecké skupiny, která se snaží zachránit město a jeho obyvatele před touto temnou hrozbou. Bohužel, po zveřejnění prvních recenzí se zdá, že Redfall nenaplnil očekávání mnoha hráčů a kritiků.
Hra byla kritizována zejména za svou repetitivní hratelnost a nedostatek inovací. Mnoho recenzí zdůraznilo, že boje s upíry jsou často jednotvárné a brzy se stanou nudnými. I přes snahu vývojářů implementovat různé schopnosti a zbraně, nedostatek variace ve hře bohužel brání hráčům v plném zažití zábavy.
Dalším bodem kritiky byla také absence hlubšího příběhu a charakterizace postav. I když se hra snaží přiblížit hráče k postavám a škatulkovat je do určitých archetypů, mnoho recenzentů uvádí, že chybí emocionální propojení a motivace k úsilí o záchranu města.
Grafika a technické provedení Redfallu se naštěstí setkalo s chválou. Hra nabízí poutavé prostředí, detailně zpracované animace a efektní vizuály, což pomáhá vytvořit poutavou atmosféru a zvýšit napětí během hraní.
Celkově lze tedy říci, že Redfall se ukázal jako poměrně velké zklamání. I když hra nabízí solidní grafiku a technické provedení, nedostatek inovací a repetitivita ve hratelnosti brání hráčům v plném zažití zábavy. Bude tedy zajímavé sledovat, zda vývojáři dokážou reagovat na kritiku a přinést do hry potřebné změny a vylepšení. V současném stavu ale bohužel Redfall není schopen konkurovat vrcholům žánru a je spíše průměrným titulem, který nejspíš rychle zapadne do zapomnění.